Aandachtspunten voor het gebruik van het gebouw.
Ledenvergadering 18-09-2017

Wij hebben voor ons clubgebouw geen beheerder of vaste barbezetting.
Dit betekent, dat alle leden hun steentje moeten bijdragen en medeverantwoordelijk zijn voor een
goede gang van zaken in ons clubgebouw.

De punten die soms fout gaan staan hier onder vermeld:

Gebruik biljarts.
Voor het spelen de ballen poetsen.
Na afloop stofzuigen en de stofzuiger terug zetten in het materiaalhok.

Keuken
Kopjes in de vaatwassen en als deze een eind vol is ook aanzetten, zodat er de volgende dag ook
genoeg schone kopjes zijn.
Als je iets gebruikt in de keuken, zoals bijv. tosti-ijzer, dit ook schoonmaken en opruimen.

Zaal
Als de gordijnen dicht zijn geweest, deze weer open doen, als je weg gaat.
Ramen en deuren dicht doen als de laatste weg gaat.
Stoelen en tafels weer terugzetten op de plaats waar ze horen.

Bardienst
Vitrinekoeling bijvullen.

Barbonnen
Barbonnen moeten altijd en volledig worden ingevuld.
De laatste die het pand verlaat moet het kasgeld en de bonnen afstorten in de kluis in de
voorraadkast. Het maakt niet uit, of dit in de ochtend, middag of avond is.
Er blijft € 20,00 kleingeld in de kassa achter. De rest moet worden afgestort, samen met de
kassabonnen.

Wie als laatste het pand verlaat is er voor verantwoordelijk, dat alles in het gebouw is geregeld.
Je moet dan even een rondje lopen door het gebouw.
- ramen en deuren dicht en op slot
- radio op slaapstand en de boxen uit zetten
- lampen uit (ook in toilet)
- kranen dicht
- gaspitten uit
- zonwering omhoog