PanoRenderVariant2

Dit gebeurde op de dinsdagmiddag
 
De dagspelers hebben gedurende 8 weken een onderling Bandstoottoernooi gespeeld
Dit toernooi is geïnitieerd door Nico Groeneveld met de bedoeling de middagploeg een beetje bij elkaar te houden
Het toernooi is zonder enige wanklank afgewerkt en het schema is op 1 wedstrijd na
volledig vol gespeeld, wat uniek te noemen is.
Cor Luyendijk was heer en meester met 100% score, het hoogste moyenne en de hoogste serie
Van harte gefeliciteerd Cor
André Korpel stelde in zijn laatste partij de 2e plaats zeker
Jan Woord speelde ook weer sterk en bezette de 3e plaats
Ons nieuwe lid Adrie Mailly behaalde een eervolle 4e plaats
Hieronder volgen alle persoonlijke resultaten en de totaal scores.
Opgemaakt 28 november 2017 door Jan Bronner
              
                           
  Aartsen tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Bronner 15 6 17 2 0,353 40,00 13,33     3 2  
2 Brugts 15 15 36 2 0,417 100,00 13,33 36   10 3  
3 Groeneveld 15 9 21 2 0,429 60,00 13,33     6 6  
4 Groenewoud 15 14 26 2 0,538 93,33 13,33     9 3  
5 Hollemans 15 15 39 2 0,385 100,00 13,33     10 7  
6 Korpel 15 7 13 3 0,538 46,67 20,00     6 1  
7 Kruithof 15 12 30 3 0,400 80,00 20,00     8 2  
8 Luyendijk 15 13 23 4 0,565 86,67 26,67     8 7  
9 Mailly 15 11 19 3 0,579 73,33 20,00     7 1  
10 Monster 15 15 30 3 0,500 100,00 20,00 30   10 4  
11 Woord 15 15 23 3 0,652 100,00 20,00 23   12 4  
  Totaal 150 126 260 4 0,485 84,00 26,67 23 11 89    
                           
1 Bronner tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
2 Aartsen 32 32 17 9 1,882 100,00 28,13 17   12 2  
3 Brugts 32 32 28 4 1,143 100,00 12,50 28   12 2  
4 Groeneveld 32 32 21 7 1,524 100,00 21,88 21   12 4  
5 Groenewoud 32 20 18 6 1,111 62,50 18,75     6 5  
6 Hollemans 32 32 21 10 1,524 100,00 31,25 21   12 5  
7 Korpel 32 14 21 3 0,667 43,75 9,38     4 6  
8 Kruithof 32 18 32 4 0,563 56,25 12,50     5 7  
9 Luyendijk 32 30 23 8 1,304 93,75 25,00     9 1  
10 Mailly 32 32 29 5 1,103 100,00 15,63 29   12 6  
11 Monster 32 32 18 6 1,778 100,00 18,75 18   12 3  
  Woord 32 26 27 5 0,963 81,25 15,63     8 1  
  Totaal 352 300 255 10 1,176 85,23 31,25 17 11 104    
                           
  Brugts tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Aartsen 20 20 36 4 0,556 100,00 20,00 36   10 3  
2 Bronner 19 18 28 3 0,643 94,74 15,79     9 2  
3 Groeneveld 19 19 24 5 0,792 100,00 26,32 24   12 1  
4 Groenewoud 19 19 21 8 0,905 100,00 42,11 21   12 2  
5 Hollemans 20 16 33 4 0,485 80,00 20,00     8 7  
6 Korpel 20 15 21 4 0,714 75,00 20,00     9 4  
7 Kruithof 19 19 14 4 1,357 100,00 21,05 14   12 2  
8 Luyendijk 20 12 18 3 0,667 60,00 15,00     6 6  
9 Mailly 19 11 21 4 0,524 57,89 21,05     6 1  
10 Monster 20 15 27 3 0,556 75,00 15,00     7 6  
11 Woord 20 13 28 3 0,464 65,00 15,00     6 5  
  Totaal 215 177 271 8 0,653 82,33 42,11 14 11 97    
                           
  Groeneveld tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Aartsen 22 22 21 4 1,048 100,00 18,18 21   12 6  
2 Bronner 23 21 21 8 1,000 91,30 34,78     9 4  
3 Brugts 23 17 24 4 0,708 73,91 17,39     8 1  
4 Groenewoud 22 22 25 3 0,880 100,00 13,64 25   12 5  
5 Hollemans 23 23 42 5 0,548 100,00 21,74 42   12 1  
6 Korpel 23 16 31 4 0,516 69,57 17,39     7 2  
7 Kruithof 22 22 22 4 1,000 100,00 18,18 22   12 5  
8 Luyendijk 22 12 13 3 0,923 54,55 13,64     6 7  
9 Mailly 23 16 16 4 1,000 69,57 17,39     6 2  
10 Monster 22 18 12 5 1,500 81,82 22,73     7 6  
11 Woord 23 23 36 4 0,639 100,00 17,39 36   12 3  
  Totaal 248 212 263 8 0,806 85,48 34,78 21 11 103    
                           
  Groenewoud tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Aartsen 20 20 26 4 0,769 100,00 20,00 26   12 3  
2 Bronner 20 20 18 4 1,111 100,00 20,00 18   12 5  
3 Brugts 22 19 20 4 0,950 86,36 18,18     8 2  
4 Groeneveld 20 20 25 5 0,800 100,00 25,00 25   7 5  
5 Hollemans 20 20 28 4 0,714 100,00 20,00 28   12 5  
6 Korpel 20 8 16 3 0,500 40,00 15,00     4 6  
7 Kruithof 20 16 19 5 0,842 80,00 25,00     8 6  
8 Luyendijk 20 19 28 2 0,679 95,00 10,00     9 7  
9 Mailly 22 22 29 3 0,759 100,00 13,64 29   12 2  
10 Monster 20 20 29 4 0,690 100,00 20,00 29   12 8  
11 Woord 22 16 12 5 1,333 72,73 22,73     7 2  
  Totaal 226 200 250 5 0,800 88,50 25,00 18 11 103    
                           
  Hollemans tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Aartsen 25 25 39 5 0,641 100,00 20,00     10 7  
2 Bronner 25 17 21 4 0,810 68,00 16,00     6 5  
3 Brugts 25 25 33 4 0,758 100,00 16,00 33   12 7  
4 Groeneveld 25 23 42 5 0,548 92,00 20,00     9 1  
5 Groenewoud 25 21 28 4 0,750 84,00 16,00     8 5  
6 Korpel 25 19 31 5 0,613 76,00 20,00     7 1  
7 Kruithof 25 19 25 3 0,760 76,00 12,00     7 2  
8 Luyendijk 25 13 25 4 0,520 52,00 16,00     3 2  
9 Mailly 25 16 31 3 0,516 64,00 12,00     6 6  
10 Monster         #DEEL/0!         0    
11 Woord 25 19 31 3 0,613 76,00 12,00     7 6  
  Totaal 250 197 306 5 0,644 78,80 20,00 10 75    
                           
  Korpel tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Aartsen 15 15 13 4 1,154 100,00 26,67 13   12 1  
2 Bronner 15 15 21 3 0,714 100,00 20,00 21   12 6  
3 Brugts 15 15 21 4 0,714 100,00 26,67 21   12 4  
4 Groeneveld 15 15 31 3 0,484 100,00 20,00 31   12 2  
5 Groenewoud 15 15 16 4 0,938 100,00 26,67 16   12 6  
6 Hollemans 15 15 31 4 0,484 100,00 26,67 31   12 1  
7 Kruithof 15 7 23 2 0,304 46,67 13,33     4 2  
8 Luyendijk 15 6 22 2 0,273 40,00 13,33     4 4  
9 Mailly 15 15 16 3 0,938 100,00 20,00 16   12 4  
10 Monster 15 15 26 3 0,577 100,00 20,00 29   12 8  
11 Woord 15 15 23 2 0,652 100,00 13,33 23   12 5  
  Totaal 165 148 243 4 0,609 89,70 26,67 13 11 116    
                           
                           
  Kruithof tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Aartsen 32 32 30 5 1,067 100,00 15,63 30   12 2  
2 Bronner 32 32 32 6 1,000 100,00 18,75 32   12 7  
3 Brugts 32 11 14 3 0,786 34,38 9,38     3 2  
4 Groeneveld 32 9 22 2 0,409 28,13 6,25     3 5  
5 Groenewoud 32 32 19 5 1,684 100,00 15,63 19   12 6  
6 Hollemans 32 32 25 8 1,280 100,00 25,00 25   12 2  
7 Korpel 32 32 23 8 1,391 100,00 25,00 23   12 2  
8 Luyendijk 32 27 25 5 1,080 84,38 15,63     8 5  
9 Mailly 32 23 17 5 1,353 71,88 15,63     7 7  
10 Monster 32 23 21 6 1,095 71,88 18,75     6 3  
11 Woord 32 20 22 4 0,909 62,50 12,50     6 4  
  Totaal 352 273 250 8 1,092 77,56 25,00 19 11 93    
                           
  Luyendijk tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Aartsen 32 32 23 6 1,391 100,00 18,75 23   12 7  
2 Bronner 32 32 23 6 1,391 100,00 18,75 23   12 1  
3 Brugts 32 32 18 8 1,778 100,00 25,00 18   12 6  
4 Groeneveld 32 32 13 11 2,462 100,00 34,38 13   12 7  
5 Groenewoud 32 32 28 3 1,143 100,00 9,38 28   12 7  
6 Hollemans 32 32 25 5 1,280 100,00 15,63 25   12 2  
7 Korpel 32 32 22 3 1,455 100,00 9,38 22   12 4  
8 Kruithof 32 32 25 5 1,280 100,00 15,63 25   12 5  
9 Mailly 32 32 25 9 1,280 100,00 28,13 25   10 2  
10 Monster 32 32 29 5 1,103 100,00 15,63 29   12 6  
11 Woord 32 32 21 6 1,524 100,00 18,75 21   12 1  
  Totaal 352 352 252 11 1,397 100,00 34,38 13 11 130    
                           
  Mailly tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Aartsen 15 15 19 4 0,789 100,00 26,67 19   12 1  
2 Bronner 15 10 29 3 0,345 66,67 20,00     6 6  
3 Brugts 15 15 22 4 0,682 100,00 26,67 22   12 1  
4 Groeneveld 15 15 16 3 0,938 100,00 20,00 16   12 2  
5 Groenewoud 15 10 29 2 0,345 66,67 13,33     6 2  
6 Hollemans 15 15 31 2 0,484 100,00 13,33 31   12 6  
7 Korpel 15 10 16 3 0,625 66,67 20,00     6 4  
8 Kruithof 15 15 17 3 0,882 100,00 20,00 17   12 7  
9 Luyendijk 15 15 25 3 0,600 100,00 20,00 25   10 2  
10 Monster 15 15 19 5 0,789 100,00 33,33 19   12 3  
11 Woord 15 10 26 2 0,385 66,67 13,33     6 1  
  Totaal 165 145 249 5 0,582 87,88 33,33 16 11 106    
                           
  Monster tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Aartsen 26 26 30 4 0,867 100,00 15,38     10 4  
2 Bronner 26 20 18 5 1,111 76,92 19,23     7 3  
3 Brugts 26 26 27 4 0,963 100,00 15,38 27   12 6  
4 Groeneveld 26 26 12 6 2,167 100,00 23,08 12   12 6  
5 Groenewoud 26 17 29 3 0,586 65,38 11,54     6 8  
6 Hollemans                        
7 Korpel 26 15 26 4 0,577 57,69 15,38     8 8  
8 Kruithof 26 26 21 10 1,238 100,00 38,46 21   12 3  
9 Luyendijk 26 10 29 3 0,345 38,46 11,54     3 6  
10 Mailly 26 16 19 3 0,842 61,54 11,54     6 3  
11 Woord 16 11 19 2 0,579 68,75 12,50     3 4  
  Totaal 250 193 230 10 0,839 77,20 38,46 12 10 79    
                           
  Woord tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt ronde  
1 Aartsen 22 14 23 4 0,609 63,64 18,18     6 4  
2 Bronner 20 20 27 3 0,741 100,00 15,00 27   12 1  
3 Brugts 22 22 28 3 0,786 100,00 13,64 28   12 5  
4 Groeneveld 22 21 36 3 0,583 95,45 13,64     9 3  
5 Groenewoud 20 20 12 9 1,667 100,00 45,00 12   12 2  
6 Hollemans 22 22 31 3 0,710 100,00 13,64 31   12 6  
7 Korpel 22 21 22 4 0,955 95,45 18,18     9 5  
8 Kruithof 22 22 22 4 1,000 100,00 18,18 22   12 4  
9 Luyendijk 20 13 21 3 0,619 65,00 15,00     6 1  
10 Mailly 20 20 26 4 0,769 100,00 20,00 26   12 1  
11 Monster 22 22 19 8 1,158 100,00 36,36     12 4  
  Totaal 234 217 267 9 0,813 92,74 45,00 12 11 114    
                           
                           
  RESULTAAT tmc gmc brt hs moy car% hs% kp prt pnt pnt% rang
  Aartsen 150 126 260 4 0,485 84,00 2,67 23 11 89 67,424 9
  Bronner 352 300 255 10 1,176 85,23 2,84 17 11 104 78,788 5
  Brugts 215 177 271 8 0,653 82,33 3,72 14 11 97 73,485 8
  Groeneveld 248 212 263 8 0,806 85,48 3,23 21 11 103 78,030 6/7
  Groenewoud 226 200 250 5 0,8 88,50 2,21 18 11 103 78,030 6/7
  Hollemans 250 197 306 5 0,644 78,80 2,00 18 10 75 51,653 11
  Korpel 165 148 243 4 0,609 89,70 2,42 13 11 116 87,879 2
  Kruithof 352 273 250 8 1,092 77,55 2,27 19 11 93 70,455 9
  Luyendijk 352 352 252 11 1,397 100,00 3,13 13 11 130 98,485 1
  Mailly 165 145 249 5 0,582 87,88 3,03 16 11 106 80,303 4
  Monster 250 193 230 10 0,839 77,20 4,00 12 10 79 54,408 10
  Woord 234 217 267 9 0,813 92,74 3,85 12 11 114 86,364 3
  Totalen 2959 2540 3096 11 0,820 100,00 4,00 12 65 130 98,48484848  
                           

Agenda

Hoe vindt U ons

Geef uw adres en wij plannen de route


Sponsoren Posthoorn